1) Valoració dia de sant Jordi: La jornada va transcórrer molt satisfactòriament. La caixa al final del dia va voltar la quantitat de 600-700€, tot i que d’aquí s’han de descomptar el que s’ha de pagar dels llibres, dels imans i dels clauers i de les roses de llaminadura. Una trentena de persones es van apuntar a les llistes de voluntaris.
2) Moció: La moció ha entrat com a un dels punts de l’ordre del dia del ple de l’ajuntament del mes d’abril. Es prepararà un petit escrit per a llegir al torn del públic al final del ple.
3) Estat de les comissions: Per a un millor funcionament de les properes assamblees de la plataforma, es demana a les diferents comissions que siguin més executives. La idea és que les comissions tinguin prou llibertat per a decidir els actes i tasques a realitzar, i que les assamblees serveixin per a poder coordinar les necessitats de cadascuna d’elles respecte a la resta de comissions.
Comunicació:
- Es prepararà un pressupost per veure quin és el millor mètode per a fer arribar el nostre missatge als ciutadans de la vila. Aquest pressupost ha de tenir en compte diferents possibilitats: 1) Edició d’un díptic simple (A4 doblegat) 2) edició d’un díptic doble (2 fulls A4 doblegats) 3) Anunci de com a mínim mitja plana al Palau Informatiu i l’Alzina.
- S’està preparant un escrit per a publicar a la propera edició del Palau Informatiu.
- Per tal de poder aprofitar els fulls informatius dels que disposem i que no inclouen la data de la consulta, es demanarà preu d’un segell amb la data del 20 de Juny per a poder estampar la data en cada un dels fulls.
- Es prepararà un nota de premsa per a informar als mitjans de comunicació comarcals de la feina que estem començant a fer. També es farà una nova crida a través del Facebook per a intentar aconseguir més voluntaris.
- S’ha de preparar un full informatiu que serveixi de carta de presentació, per a poder anar a veure els diferents comerços del poble i a les entitats, i demanar-los la seva col•laboració.
Voluntariat:
- Editar un llistat clar dels voluntaris que s’han ofert fins al moment.
- Ens hem de posar en contacte amb la coordinadora nacional per a veure exactament com s’ha de gestionar aquesta comissió i tenir clar com s’ha de dur a terme la part relacionada amb la formació dels voluntaris.
Activitats:
- Degut a problemes de disponibilitat, l’acte inicial es durà a terme el dilluns 17 de maig a les 20h al teatre/sala polivalent. De moment tenim confirmada la presència a l’acte del Miquel Sellarés i el Francesc Ribera “Titot”. S’està treballant la possibilitat que també participi en Ramon Folch i Camarassa.
- Es proposa realitzar l’acte de cloenda el divendres 18 de juny, i també es realitzaran 2 actes mes entre l’acte inicial i el de cloenda: un acte més polític en el que podria participar el Cercle Català de Negocis, i un concert doble, amb un de música de piano per un costat i un concert jove per un altre. S’han de definir les dates d’aquests actes, així com el seu contingut i la possible logística, per a tal d’organitzar-les correctament amb l’ajuda de la resta de comissions.
- En base a l’agenda cultural del poble, s’han de detectar els actes als que puguem participar amb la col•locació d’una paradeta de venda de material. De moment està decidit tenir una paradeta setmanal al mercat dels dissabtes a partir del dissabte dia 8 i fins la data de la consulta. També s’ha de disposar d’una paradeta a la Festa Xarxera infantil del diumenge dia 9 de maig a la plaça de Ca l’Estruch.
Campanya:
- Es demanaran cartells de publicitat per fomentar la participació a la coordinadora nacional, ja que s’utilitza una imatge estàndard amb la data del 20J i el preu sembla prou correcte (25€ 100 cartells).
- Es modificaran els protocols pertinents per a poder començar a realitzar tan aviat com sigui possible les diferents activitats de campanya per a fomentar la participació. Un dels aspectes mes urgents és el del vot anticipat, i de cara a la propera reunió, s’ha de presentar una proposta de noms per a constituir la junta electoral.
Economia:
- Com s’ha esmentat al punt 1, s’ha de preparar un arxiu excel amb l’estat de comptes de la plataforma.
- Degut a que la celeritat per a oficialitzar l’entitat no està sent tan ràpida com es desitjava, es decideix que de moment s’obrirà un compte “personal” amb el nom de tres persones de la plataforma.
Logística:
- S’ha de tenir preparat i facilment localitzable un “kit parada” amb el necessàri per a poder plantar una paradeta als diferents actes que es facin al poble (mercat dels dissabtes, festa xarxera, etc).
- Els llibres que vanb sobrar de Sant Jordi es mantindran per a intentar vendre fins al dia de la consulta.
Informàtica:
- S’han creat comptes de correu a gmail per a cada una de les comissions, així com un calendari comú i unes carpetes per a compartir documents (Google Calendar i Google Documents).
Coordinació:
- S’han de continuar els contactes amb els partits polítics del poble per a poder rebre suport econòmic d’aquests. Un cop la comissió de comunicació tingui preparat el full corresponent, es podrà anar a veure els comerços i la resta d’entitats per a demanar-los col•laboració.
4) Altres: Cap punt nou va ser tractat a la reunió. La propera assamblea es farà el proper dijous dia 6 de maig a les 20h al sindicat.
dilluns, 3 de maig del 2010
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí. Aquells comentaris que es considerin ofensius o maliciosos seran retirats o bé no es publicaran.
Moltes gràcies.