1) Estat de les comissions:
Comunicació:
- S’ha publicat una nova notícia al Palau Informatiu d’aquest mes.
- Properament es publicarà un anunci a les pròximes edicions de l’Alzina, del Palau Informatiu i del MGZN.
- La carta per adreçar-nos als comerços/entitats ja està disponible, i aquesta setmana que ve també ho estarà el díptic en diferents idiomes (només resta pendent la traducció a l’ucraïnès).
- Cal preparar un full informatiu (A4 doblegat) que inclogui una agenda amb les activitats programades així com els llocs on es faran les votacions (tan anticipadament com el dia de la consulta/20J). L’objectiu és tenir-lo aquesta setmana.
Activitats:
Els actes llistats a continuació són els que es té intenció d’organitzar directament per la plataforma. A la pròxima s’han d’haver tancat per a poder confirmar-los definitivament. Els que estiguin realment lluny de poder ser tancats, no es duran a terme.
- Acte inicial de presentació: dilluns 17 de maig a les 20h al teatre de la vila. Ponents: Ramon Folch i Camarassa (escriptor), Francesc Ribera “Titot” (cantant de Brams) i Miquel Sellarés (periodista i president de l’Opinió Catalana) a més d’un membre de la plataforma. Quedem a les 19h al teatre.
- Taula rodona: Per falta de ponents i lloc disponible on realitzar aquest acte, es decideix que es suspèn i per tant no es durà a terme.
- Xerrada a càrrec del Cercle Català de Negocis: L’objectiu es realitzar l’acte el proper dimecres 2 de juny a l’institut Ramon Casas i Carbó de 20:30h a 22h. Es necessitarà un projector, una pantalla i l’equip d’audio corresponent. La gent del CCN ens ha demanat passar-los el logo, una assistència d’un mínim de 70 persones (es farà el possible per a que així sigui), i que es comuniqui als diferents comerços i empreses del municipi.
- Concert de piano a quatre mans: Aquest acte es durà a terme el proper 5 de juny a l’escola de música del castell, a les 18h. Es decideix establir una col·laboració de 5€ per a assistir a l’acte.
- Quinto i rifa de regals: Aquest acte es durà a terme el dia 6 de juny a les 18h. La idea és realitzar-lo a la sala polivalent, amb els productes que es puguin recollir de les donacions dels diferents comerços del poble, així com donacions individuals de particulars.
- Concert jove: Dissabte 12 de juny a partir de les 22h a la sala polivalent. De moment hi ha 2 grups confirmats i s’espera poder disposar d’un parell de grups més.
- Revetlla de cloenda de la campanya: dissabte 19 de juny a partir de les 21h. Lloc: a la porxada de la plaça de Ca l’Estruch. De moment s’ha confirmat la presència de l’Uriel Bertran i en Santiago Espot. Falta acabar de lligar un possible ponent més. S’haurà de demanar a l’ajuntament que ens faciliti la logística corresponent.
- Consulta: La consulta es farà a la porxada de la plaça de Ca l’Estruch el dia 20 de juny de les 9h a les 20h.
Actes no organitzats directament per la plataforma però als que podem participar amb el “kit paradeta”, per tal de donar la màxima difusió possible a la consulta del 20 de juny així com a les diferents activitats que es realitzaran fins llavors.
- Mercat setmanal dels dissabtes: a partir del dissabte dia 8 i fins el dissabte dia 19 de juny. De 10h a 14h.
- Sopar de caritas: Divendres 14 de maig al pavelló al vespre/nit.
- Sant Isidre: Diumenge 16 de maig pel matí a l’esplanada del pavelló.
- Mercat medieval: dia i horari a concretar.
- S’ha de comunicar a la comissió d’economia el material necessari per dur a terme els diferents actes (números per a la rifa, cartrons per al quinto, etc) per a que es pugui realitzar el pressupost corresponent.
Voluntariat:
- S’ha actualitzat el llistat de voluntaris. S’ha de penjar al Google Documents i s’ha d’assignar una comissió als diferents voluntaris.
- Després de posar-se en contacte amb la Coordinadora Nacional, encara no estan clars els actes de formació que s’han de dur a terme abans del dia de la consulta. S’ha de continuar insistint.
Campanya:
- Es demanaran cartells de publicitat per fomentar la participació a la coordinadora nacional, ja que s’utilitza una imatge estàndard amb la data del 20J i el preu sembla prou correcte (25€ 100 cartells). Es farà una primera comanda de 100 cartells.
- La junta electoral estarà constituida per els ex-jutges de pau Jaume Oliveres i Rosa Pons. Per completar l’equip, es parlarà amb l’ex-alcalde Joan Payola. L’objectiu és tenir la capacitat d’engegar el procés de vot anticipat el proper 31 de maig.
Economia:
- Existeix ja un full excel al google documents amb l’estat de comptes de la plataforma. Falta actualitzar-lo després del recompte de clauers i imans realitzat per la comissió de logística.
- Ja disposem d’un compte corrent per a la plataforma (2013-0754-10-0200966549).
Coordinació:
- Un grup de 5-6 persones es reunirà el proper dijous 20 de maig amb l’Alfons Lòpez Tena per a fer amb ell una sessió de treball i veure l’evolució de les tasques realitzades fins al moment i les previstes fins el dia de la consulta.
- CiU confirma que farà una aportació a la plataforma de 250€. ICV pagarà un anunci d’una pàgina complerta a l’Alzina i ERC també farà el mateix, però en aquest cas al Palau Informatiu.
- Ara que la comissió de comunicació ha preparat el full informatiu pels comerços, tothom ha d’enviar un mail a la comissió de coordinació (coordinació.palaudecideix@gmail.com) indicant els comerços i entitats amb qui pot tenir un coneixement més estret per a demanar-los col·laboració.
2) Altres:
Cap punt nou va ser tractat a la reunió. La propera assamblea es farà el proper dimecres dia 19 de maig a les 20h al local d’ERC (Pyntor Vayreda 4), per facilitar l’accés evitant les obres del centre de la vila.
dimarts, 18 de maig del 2010
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí. Aquells comentaris que es considerin ofensius o maliciosos seran retirats o bé no es publicaran.
Moltes gràcies.