Acta de la reunió del dijous 15 d'abril, celebrada a les 8 del vespre al Sindicat Agrari.
1) Formalització entitat: els estatuts presentats per a donar-nos d'alta com a entitat tenen unes petites mancances que hem de solucionar per a poder tirar endavant el procés de formalització. Dels 5 fundadors que vam incloure a la documentació, s'ha d'escollir un president, un secretari i un vocal. A més també s'ha de pagar una taxa d'un import d'entre 30 i 40€.
2) Estat de les comissions:
Comunicació:
- Es distribueix una proposta de full informatiu per a utilitzar als diferents actes de l'associació.
- Es començaran a enviar missatges a la gent que s'ha adherit a la pàgina de Facebook per tal d'informar de les diferents activitats que farem, i també per a atraure nous voluntaris.
- S'ha de millorar la gestió del mail palaudecideix2010@gmail.com. S'han de contestar els mails que ho així ho requereixin, rebotar a les comissions pertinents els mails corresponents i fer una tria dels missatges rebuts que puguin resultar interessants per a l'associació.
- La comissió informa dels preus per a publicar anuncis a l'Alzina i el Palau Informatiu. ½ pàgina: 110€ a l'Alzina i 84.50€ al Palau Informatiu. 1 pàgina: 160€ a l'Alzina i 135€ al Palau Informatiu. Aquests preus no inclouen l'IVA.
Activitats:
- Durant la reunió es va tractar la Diada de Sant Jordi i es va decidir tractar la resta d'activitats a la reunió de la setmana que ve, quan es tindrà que decidir les activitats que es volen tirar endavant i el calendari corresponent.
Sant Jordi: Ja s'ha fet la petició oficial a l'ajuntament per disposar d'una paradeta a la Plaça de l'Estruch. Amb això tindrem dret a una taula, 4 cadires i una carpa. La resta de logística necessària la tractarà la comissió de logística en funció del material que es pugui aportar entre els diferents voluntaris. El material del que disposarem per vendre serà: llibres de caire polític, clauers i imans amb el logo de l'associació i roses fetes amb llaminadures, que s'ha d'acabar de tractar amb les botigues corresponents com ho farem per tenir-les a disposició i el preu de les mateixes. També tindrem un mapa amb el perfil de Catalunya degudament quadriculat i suportat per un taulell per a completar-lo amb monedes de 1€. També es prepararà una taula amb dibuixos i colors per a que els nens pugui col·lorejar diferents dibuixos, idealment relacionats amb Sant Jordi i Catalunya. També tindrem una guardiola a la taula per a que la gent pugui fer aportacions econòmiques a l'associació. Tots els voluntaris hem de comunicar a la comissió de voluntariat la disponibilitat que puguem tenir per a estar a la parada, entre les 10h i les 20h-21h, tot i que s'ha de tenir en compte que una mica abans s'ha de muntar la parada (a partir de les 9h) i després s'haurà de desmuntar. En paral·lel s'estudiarà la possibilitat de disposar de begudes proporcionades per la Xecna.
Campanya:
- Desde la comisió de Campanya s'està treballant en un petit díptic per a poder incitar a la població a participar a la consulta, en especial a la població immigrada. Es treballarà conjuntament amb la comissió de comunicació, i s'intentarà editar en diferents idiomes (català, castellà i es mirarà també d'editar en ucraïnès, romanès i potser àrab). També es decideix que la consolidació i seguiment del calendari es treballarà des de la comissió de campanya.
Economia:
- Es designa el responsable de la comissió d'economia, i es fa una primera aportació econòmica dels presents a la reunió per a poder tenir diners disponibles per a realitzar les primeres activitats.
Logística:
- Es presenta la proposta d'actuació de la comissió. Es decideix que es seguirà aquest procediment en tots aquells casos que es requereixi la participació d'aquesta comissió.
- S'informa que la secció d'ERC de Palau posa a disposició de l'associació una part del seu local per a les diferents necessitats logístiques que es puguin tenir (emmagatzematge de certs materials, escriptura de documents, etc).
- Es fa la crida a la necessitat de disposar d'un local amb accés per a vehicles per a poder-hi emmagatzemar objectes de gran volum/pes.
- Tots dels membres de l'associació enviaran un mail al responsable de la comissió (logistica.palaudecideix@gmail.com) amb el material que pugui posar a disposició de l'associació per a les diferents activitats, amb la fi de poder preparar un fitxer de material disponible. El material pot ser de tot tipus: banderes, taules, cadires, carpes etc, i s'hauria d'indicar si la disponibilitat pot ser total durant els pròxims 2 mesos, o a demanda en moments concrets.
Informàtica:
- Es crearà un compte de gmail per a cada comissió, per a tal de poder compartir arxius i el calendari d'una manera més eficaç amb la utilització de les eines Google Calendar i Google Documents (també s'ha de verificar la possibilitat d'utilització d'aquestes eines des de comptes que no siguin de Google, com per exemple Hotmail).
Coordinació:
- S'està a l'espera de poder realitzar una reunió amb el govern. S'ha entregat la sol·licitud corresponent sol·licitant-la. També es duran a terme noves reunions amb els partits polítics del poble amb la finalitat d'obtenir recursos econòmics.
3) Moció: S'acorda utilitzar la moció presentada a Santa Perpètua de Mogoda amb els canvis pertinents a fi i efecte de presentar-la al ple d'aquest mes d'abril. Divendres dia 16 es distribuirà entre els diferents membres de l'associació i als diferents grups municipals del consistori per a que pugui ser inclosa a la comissió informativa de la setmana vinent.
4) Acte de presentació: Degut a que el dijous 29 d'abril hi ha ple de l'ajuntament, es decideix intentar fer l'acte de presentació el dijous 6 de maig o el dijous 13 de maig. Tot dependrà de la disponibilitat de l'Auditori de can Cortès i dels ponents que es puguin aconseguir per a l'acte.
5) Calendari: Aquesta activitat a partir d'ara formarà part de la comissió de campanya.
6) Altres: Cap punt nou va ser tractat a la reunió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí. Aquells comentaris que es considerin ofensius o maliciosos seran retirats o bé no es publicaran.
Moltes gràcies.